Halv tolv

Klockan är inte riktigt med mig för tillfället. Skulle önska att klockan var åtta nu och att jag hade flera kvällstimmar framför mig att poa på här hemma. Men nu är det som det är och bara för att jag skrev ut överallt att allt var så jävla bra tidigare så är resten av dagen inte så jävla bra. Min bil är sönder, katalysatorn 6200 kronor, kul, NOT. Mitt knä ömmar onödigt mycket. Min handled fuckade ur för jag körde några skottkärror ved ikväll.
 
Men det som kallas livet är rätt hyffsat ändå. Har gjort massor idag och det är väl därför delar av min kropp är trött och eftersom alla andra prylar jag har funkar så är jag rätt nöjd. Åkte till stallet på förmiddagen och tog en PW med Lukas och Baltazar, gick över förväntan. Åkte till Linda och Mille och åt lunch och hade vattenkrig medans Linda tvättade bilen och var duktig. Åkte till mamma och pappa för att lämna Baltazar, blev kvar, tvättade bilen(och var duktig:P), försökte äta lite korvstroganoff men det är inte min grej alls. Solade lite. Åkte till syrran och Sam och tjottrade med Vidar. Körde in ved. Tog en PW med sis och Maria, efter halva vägen ringer mamma och säger att de sett spår av björnen ikväll. Då gick det liite fortare hem. Kom nyss hem och nu ska jag diska och plocka in all tvätt innan det blir sovdax. Borde laga mat också, har ingen mat förberedd tills imorgon, dåligt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0