Life is good

Just nu njuter jag verkligen av livet. Det händer inget speciellt men ändå är det fullt upp hela dagarna. Livet rullar på och det känns skönt, det brukar kännas tråkigt och stressande att inte hinna allt. Men just nu hinner jag allting jag vill och det kan bero på att jag har rätt bra energinivå hela tiden. När jag inte har det tillåter jag mig att sova någon timme.
 
Det känns som att jag hittat någon typ av balans. En riktigt bra balans. Blev rätt nere av jobbet som jag slutade för ett tag sedan, först nu känner jag mig som mig själv igen. Jag har verkligen släppt lös mina känslor och att vara känslomänniska är inte lätt ska ni veta. Trivs dock himla bra just nu och det ska jag njuta av!
 
Imorgon är dagen nästan helt oplanerad. Ska nog träffa Carina några timmar på kvällen. Kanske Linda en sväng på en strand på dagen. Sovmorgon!
Fina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha..det här kan ju vara den absolut fulaste bilden på mig och Johanna NÅGONSIN!

2013-07-02 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0