Måndag

Jag har ingenting att skriva om just nu. Känner mig skitdålig på att vara strikt eller iaf att gå ner i vikt. Är fruktansvärt less på att min handled värker så in i helvete, det går bra en stund på dagen då Voltarenen fortfarande fungerar men när den försvinner så återkommer smärtan. Har ett stort skavsår på foten som gör att jag inte kan gå/springa i mina vanliga joggskor och det stör mig. Sen är jag ledsen att jag gjorde en annan person ledsen. Så just idag är jag en dålig gnällig människa som borde sluta klaga och bara ta tag i mig själv.
 
I stort har detta varit en riktigt härlig dag!! Slutade imorse och är nu ledig i en vecka! Tränade när jag kom hem. Åt lunch på stan. Träffade massa fina härliga människor. Baltazar kom hem igen. Åkte till stallen med Lina och pysslade med hästarna i hagen och det är ju bara helt underbart. Har ätit rätt hela dagen. Nu tänker jag sova!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0