Nya datorn

Mamma och pappa tog med sig alla datorer på semestern så jag var helt utan. Idag hämtade jag hem den nya datorn hit och sitter nu och kollar igenom den. Jag gillar verkligen inte Windows 8 systemet. Känns inte alls som en uppdatering faktiskt, enbart drygt. Den vill koppla ihop alla mina olika konton och mailadresser och ja allt. Det vill inte jag så nu kan jag inte använda tex Skype på den här eftersom jag inte får lagga in med enbart det kontot. Sen byter den sida helt av sig själv. Att lägga in bilder på detta inlägg var inte lätt för den skiftade till förhandskoll hela tiden. 
 
Annars så känns den ok. Rätt snabb och bra knappar. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0