Torsdag

Idag har jag hängt med familjen och tjejen som jag är kontaktperson till. Vi har käkat mat, fikat, skurat mattor i ån, lekt med Baltazar, slappat på stranden, tvättat och bara njutit av dagen!


 
När jag kom hem så bestämde jag mig för en tur till stallet och aktivera Lukas lite. Jag longerade honom i våran egen gräs"paddock", gick sådär. Han vill gärna äta eller stanna. Men jag hade vissa små mål, som att trava två varv utan att stanna och att trava runt och sen öka traven på en raksträcka. Det jag bestämde mig för fungerade iaf hyffsat. Han är ju så himla söt så man smälter ju när han bara inte vill springa.
 
När jag kom hem åkte jag och panta massor och sen har jag lagat matlådor, massor med matlådor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0