Varför / SMALL

Varför är jag som mest aktiv sent på kvällarna och på natten?! Just nu skulle jag kunna storstäda hela lägenheten och rensa garderober och redigera kort och gå ut och gå och ja göra massa saker. Men nu när jag känner mig som piggast så ska jag sova. Före 1 ska jag vara i säng. Nu har jag precis diskat klart och lagat mat. Prioriterade maten eftersom det är en dag imorgon också. Vet ni vad jag gör när alla tre matlådor är klart?! Har ner två av dom i golvet. Så himla typiskt.
 
Ååå måste bara berätta en grej till. Jag fick på mig min syster sporttopp i storlek Small/Medium ikväll. Hur sjukt. Nu är ju dom töjbara och så men ändå. Det hade inte gått för två år sedan. Detta betyder ju att jag är mindre, men det är kanske lite fel ställe att vara glad för att man blitt mindre på haha..
 
Nu ska jag blogga lite som kommer upp under morgondagen när jag är på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0