Good Morning

Känner att detta kommer att bli en härlig dag. Jobbet gick jättebra och jag trivs verkligen där trots att det är väldigt annorlunda motför allting annat jag har gjort. Nu har jag tagit en dusch och slappar i soffan framför Nyhetsmorgon och läser lite bloggar. Läser ni några roliga bloggar? Jag vill läsa roliga hästbloggar där människan är intressant och ser glädjen med hästarna. Även LCHF livsbloggar tycker jag är intressant, enbart receptbloggar är inte min grej. Jag vill höra livet runtom, svårigheter och vinster.
 
Strax ska jag åka iväg och käka hotellfrukost med en när och kär. Vi ska planera en rolig grej och äta massa bacon, ost och tonfiskröra?!
 
Sen blir det stallet hela dagen. Massa mys med hästarna i Lillstallet och sen till Bronzac. Ikväll blir det en riktig trökkväll med tvättning, städning och diskning. Men det klarar jag lätt efter en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0