Inte ett gram

Min kropp är crazy, jag ger den vad den ska ha men den ger mig inte det jag vill ha. Typiskt. Men eftersom allting med maten känns så lätt just nu så skriver jag typ inget här inne. Det är mest det jobbiga jag vill skriva om. Det lätta går ju bara av sig själv.

Jag är lite förslöad eftersom jag fortfarande är förkyld eller allergisk. Men nu har jag vilat klart, jag blev inte frisk av det. Så imorgon kör vi ett pass, troligtvis gymmet. Taggad?! Njee.

Jag är flebbig precis överallt, hud och fettbullar. Känner mig ful i ansiktet också, tråkigt. Tuttarna känns ok för tillfället. Mm det är väl kroppsuppfattningen för tillfället.

Är sjukt sugen på att gå ner dessa 16 kilo nu, ska kämpa som Faan.


Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva eller prata om?! Tell me Tell me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0