Planerar mat

Med en fullspäckad helg framför mig så tog jag fem minuter i bilen efter träningen och planerade all mat fram till måndag morgon. Försöker variera men det går inte bra. Är helt insnöad på fisk/skaldjur och köttbullar med bea just nu. Så det blir mycket det i helgen. Min frukost häromdan..
 
Ska jobba två dygn och även hinna med ett bröllop så maten måste verkligen fungera och jag måste ha den inplanerad annars äter jag inte.
 
Så jag har tänkt att jag ska ha mat 9 gånger men jag har endast exakt planerat de 6 gångerna som infaller på jobbet.
 
2x Örtmarinerad lax med räkor och cremefraische.
1x Köttbullar med bea.
2x Torsk med smör(färdig mat) och mackor med keso och mjukost. Kanske ägg om jag orkar.
1x Bär med grädde/yoghurt och nötter.
 
Torsk i smööör. Helt ok färdigmat för oss lchfare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0