Skit app

Min app har mätt fel och det gör mig arg. Jag trodde jag hade kommit 8 kilometer på under en timme men det var 7.4 km om man mäter på Eniro. Skit grej. Jaja.. får väl ha det som nytt mål. Ett annat mål jag har är att komma runt Ridhusrundan på 45 minuter. Just nu tar den 55 minuter. Den är 7.4 km.
 
 
Förövrigt så känns det sjukt bra att jag tar mig för att träna 4 gånger per vecka. Det var inte direkt en självklarhet även om jag hade utmaningen. Men det funkar sålänge jag är frisk. Det känns helt underbart att mina knän nu verkar hålla. Så nu kan jag satsa på längre sträckor men även bra fart. Förut körde jag ju antingen fort och kort eller långt och inte så fort.
 
Ett problem jag har just nu är att mina lår är flebbiga. Det är ju ingenting nytt men när jag gåjoggar så buppar dom runt så dom blir full av blåmärken som ser otroligt fula ut men även värker. Men men jag drar på mig super tajta brallor och det hjälper litegrann iaf. Detta är en del av det jobbiga med att ha varit en extremtjockis. Men allting ska väl inte vara lätt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0