Snacks

Jag unnar mig mer smått och gott nu motför när jag började på lchf. Tänkte visa er mina bästa val. 
Detta hade jag framdukat en kväll då vi kollade på film och hade mys i regnvädret. Paranötter, mandlar, cocosflingor och jordgubbar.


Detta hade jag med mig en kväll på jobbet, för utifall jag blev sugen. Paranötter, mandlar och cocosflingor.

Jordgubbar är min stora last och tillsammans med Celsius den enda lasten jag ger efter för just nu.

Det jag undviker är jordnötter, annars äter jag alla nötter. Jag undviker även saltade nötter, men äter någon gång när mamma köpt. Vad brukar ni snaska på om kvällarna eller som mellanmål? Alla tips är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0