Tisdag

It´s gonna be a good day. Idag har jag en fixar dag. Köpa och prova Apotekets tandblekning som ska stärka tänderna och inte förstöra dom ;P. Sen kommer Malin hit och ger mig massage, jag hoppas verkligen jag kommer att klara av det. Jag är så himla känslig i kroppen och huden så jag brukar inte tycka att det är bra alls. Men jag känns lite mer tålig nu så jag hoppas det blir bra. Sen tänkte jag fixa lite lunch sällskap och ta det lite lugnt innan kidsen kommer hit och myser en stund.
 
Ska vila från all träning idag pga massagen. Kvällen har jag inte planerat ännu men jag måste ju packa lite iaf. Herregud vad dagarna springer iväg. Kommer att ha vägdag imorgon eftersom jag är borta på torsdag morgon. Känns spännande denna vecka. Jag hoppas jag väger det minsta jag gjort någonsin i vuxen ålder.
Hon som vet alla mina hemlisar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du får jätte gärna berätta hur det går med tandblekningen :)

Svar: Jag köpte den inte. Kostade 500 kronor och det var det inte värt..... idag :P
Hanna

2013-06-18 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0