Träningsvecka

Måste träna ikapp några pass eftersom jag missade 3 pass förra veckan. Så nu kör vi träning varje dag tills jag kommer ikapp. Idag körde vi kondition. Måste börja gå/springa utan Baltazar nu, han hinner inte med. Fast det är ju en bra ursäkt att vila. Idag körde vi lite intervall mellan stolpar eftersom han inte orkade så mycket mer plutten. Kändes bra i kroppen. Inge ont i knäna alls, Wiiihoo!
 
6 km, 48 minuter någonting. Men då stannade jag och pratade med Mona och lät även Baltazar vila lite två gånger. Så 45 minuter borde vara överkomligt nu. Fast nu fick ju jag vila några gånger också. Har hittat en väldigt bra väg iaf, inga övergångställen utan bara fritt fram och ganska mycket grusväg.
 
Invigde mitt nya linne idag, kändes bra!
Morgontrött tjej

Kommentarer
Postat av: anna

hanna du e så grym!:)

Svar: Men Taaack Anna!!
Hanna

2013-06-03 @ 16:12:25
Postat av: Nina

Vet att jag skrivit det förr men fan vad du är snygg! Och jädrar vad du blivit smal..jaa jag är imponerad av dig och du bara fortsätter imponera.

Svar: Haha.. det är nog bara kläderna, du skulle se mig naken:P
Hanna

2013-06-03 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0