Veckans träningspass (6)

Jamen detta var ju hårdkörningsveckan eftersom jag var sjuk förra veckan. Och jag har lyckats bra. Pass 59, 60, 61, 62, 63, 64 och 65 är DONE!!!!!
 
Måndag: 6 km på under 49 minuter. Med Baltazar och han var trött och seg.
 
Tisdag: 6 km på under 48 minuter(47.33) med Vidar på cykel. 
Dagens andra pass var Boxning med Lina, mycket kondition och det var galet jobbigt. Hade ont överallt efteråt.
 
Onsdag: VILODAG
 
Torsdag: 7.4 kilometer prommis med Mina runt ridhuset och Blomman.
 
Fredag: Tufft pass med Johanna. 6 km gåjogg. Provade utegymmet och flyttade däck och jag lyfte hela mig själv själv för första gången.
 
Lördag: 7 km gåjogg med Rista till Svedja och vände. Det var varmt och klibbigt ute, dålig tajming. 68 minuter.
 
Söndag: 8 km prommis i skog och grustag med hundarna och pappa. 
Sen har jag börjat med en ny utmaning också haha.. SITUPS, ska göra 50 stycken på en dag om 30 dagar. Började i måndags, nu ligger vi på 32 tror jag, vi började på 25. Så min mage är ganska så död, vilket innebär stark mage snart (va?!) !
 
Har fått en uppsvälld fot på köpet, har kanske gått för mycket, för dåligt, för hårt eller nått. Hoppas det går över tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0