Veckans träningspass (9)

Veckans träningspass blev lite ovanliga. Jag tränade endast två dagar, två pass per dag. Detta pga att jag jobbar 3 dygn av denna vecka. Så nu blev det som det blev. Fick värk i båda knäna efter måndagens promenader och därav funkade det inte med träning varken tisdag eller onsdag så då blev det två pass även på torsdagen. Detta är ingenting jag kommer att sträva efter för jag tror det sliter mer än det gör nytta. Men det funkar en vecka ibland.
 
Måndag
Pass 74 - PW med Johanna och Ballen. 7 km drygt en timme.
Pass 75 - Gåjogg runt grustaget med syrran och hundarna. 6 km.
 
Torsdag
Pass 76 - Promenad med Linda, Jusse och Baltazar. 7 km på ca 1,5 timme. Väldigt lugn prommis.
Pass 77 - Kettlebells med Christine. Ap jobbigt. Mina ben blev så stumma att jag inte kunde gå fort eller jogga alls. Jätte underligt.
Jusse gillade Baltazar :)

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja vi får höra av oss nästa gång vi åker dit och tränar för det blir garanterat fler gånger :D

Hihi vilken söt bild :)

2013-06-30 @ 21:41:53
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0