Viktupdate

Inte ett gram har jag gått ner och det var verkligen inte uppskattat idag. Det sätter griller i huvudet på mig och tankar som att skita i allt poppar upp då och då. Förstår ni vilket dåligt tålamod jag har?! Nu har jag levt en halvdan dag bara för att jag inte kan acceptera att min kropp inte gör som jag vill. Varit allmänt less och tjurig. Syrran skippade boxningen ikväll, sen skulle jag boxas med Lina då inser vi att boxningen tagits bort eftersom det är sommarschema på gymmet nu. Då tänkte vi på Kettlebells men Lina kände inte alls för det, och det kunde jag förstå mycket bättre alla andra dagar utom idag haha.. Det här med att ändra planer är ju inte min grej. Men jag fick åka till stallet en stund och inse några viktiga saker tex. hur onödigt det är att vara butter och jävlig.
 
Så när jag kom hem gick jag inte ens in, satte mig direkt i bilen och tog ett pass på gymmet. 33 minuter på crossen och sprängde mitt rekord!!! 1804 slides, level 11&13, 20 de 3 sista minutrarna. Helt slut. Woop woop. Tur att jag är så jävla envis ibland. Nu ska jag käka lax och wokade grönsaker innan det blir packa inför mitt första dygn på jobbet imorgon. Alltså Lina, hon får en guldstjärna idag!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

För att jag var inte hade lust att träna så du blev sur och slog rekord, eller för att jag inte tjurade ihop för att du var tjurig? ;)

Svar: Haha för att du är du såklart. Fattar inte varför jag inte bara kan vara som en normal människa och omplanera utan tjurighet. Just med sånna här grejer som jag egentligen tycker är asjobbigt som träning då måste jag liksom peppa huvudet så mycket och sen blir det inte av då blir det i onödan och det funkar ju inte. Dryga egenskaper som jag får jobba med :D
Hanna

2013-06-13 @ 22:22:03
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Emma

Du tränar mer nu och bygger då upp muskler, de väger mer än fett. Du kanske skulle mäta dig en period och se om du minskar i omfång även om vikten inte minskar. Bara en tanke 😊

Svar: Bra tanke men måtten är typ likadana de med :). Man vill ju liksom ha ut något av "besväret" haha.. Men människorna runtomkring mig säger att jag ser slankare ut iaf så det kanske är något ställe jag inte mäter på som minskar :P
Hanna

2013-06-15 @ 07:25:03
URL: http://www.embra.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0