Horse weekend!

Wopidooo, det här måste bara bli en bra helg. Jag har lite panik att jag ska ramla av. Uhhh det är så jobbigt för jag har inte haft den tanken på typ flera veckor. Marken är stenhård. Sist vi red(ja alltså jag pratar om ridning på Tage) så sa Lina, ja nu ramlar du av i mjuk snö iaf, undra vad hon säger imorgon?! Ajajaj..
 
Dagen idag ser ut såhär. Nu slutar jag. Det är svinigt kallt. Men jag tänker ändå prova att hålla min plan. Så nu åker jag till Lillstallet och tar ut Visa på en barbacka tur alternativt en promenad eller ingenting alls beroende på benet såklart. Sen mockar jag till tio. Då åker jag till Storstallet och fixar allt till Tage och Elis, mockning, mat, borsta av dom om de inte har täcken på sig vilket de absolut troligen kommer att ha. När jag är klar(måste vara klar) åker jag på gymmet och möter upp Johanna, träningspass nummer 19 står på schemat! Sen käkar jag lunch med Sofia och Dennis vid 14. Sen är min dag helt tom.
 
Tage Kraftpaket

Kommentarer
Postat av: Lina

Visa var lika jummen i båda benen igårkväll :)

Svar: Skönt. Kände ingen skillnad imorse heller:)
Hanna

2013-03-15 @ 09:56:00
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0