Jag ska bli MODIG 2013

Jag hatar att inte veta, jag vill veta allt precis hela tiden. Det har påverkat mitt liv så himla mycket. Jag har varit feg och inte gjort så himla mycket nya saker bara för att jag inte vågar. Det är inte bra. Ett av mina mål detta år är att testa lite nya grejer. Jag ska inte dömma ut allting innan jag ens har givit det en ärlig chans.
 
Jag säger tex Ja till nästan alla fester fast det är med folk jag inte jättegillar eller ens känner. Det är otroligt jobbigt för mitt psyke men jag tror att jag kommer att vinna på det i längden.
Jag provar olika träningsformer som jag förut inte ens skulle våga mig på. Det är svårt och min hjärna skriker ibland Neeej för att jag inte kan eller nästan vill men jag provar och gör så gott jag kan, det är okej för mig.
Jag lät min syster välja resmål iår, som tur var blev det Mallorca igen.
Jag ska åka på ett bröllop helt själv 8 timmar härifrån. 
Jag utmanar mig själv nästan varje gång jag rider, det finns så mycket som skrämmer och lockar mig i ridningen. Jag ska tex rida Tage varje gång jag får chansen.
Jag släpper människor mycket närmare mig själv än jag någonsin gjort förut och det är fullkomligt skrämmande.
 
Min nyaste utmaning är att inte kolla Skattekontot. Åhh jag vill så gärna veta. I hate hate it men snart är det april och då kommer Brevet!!
 
Ibland är det bra att vända allt uppåner innan man hittar en bra balans..

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Bra jobbat, kämpa på! Man vinner så mycket på att utmana sig själv även om det är tufft ibland. :)

Svar: JA verkligen:)
Hanna

2013-03-22 @ 22:38:37
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0