Pass 21 av 31

Idag gick gympasset bra. Känns som att min kropp vet lite vad som förväntas av den nu och jag kan gå igenom ett pass och känna mig nöjd eller så kan jag kämpa lite extra på någon del och känna mig extra nöjd. Idag satsade jag på milen på cykeln. Tiden 16:43. Kör nu level 5 rakt igenom för att jag ska kunna förbättra tiden. Sist hade jag tiden 18:33 och gången innan dess 19 minuter någonting. Så det går framåt men jag fattar inte hur jobbigt det är att cykla.
 
Kör även de två sista minutrarna på crossen på full level(20) för att verkligen ta ut mig där. Andra gången idag och jag dör verkligen lite när det är klart. Hela jag skakar men jag återhämtar mig sjukt snabbt nu motför tidigare vilket är skönt. Jag har kört fast på en maskin. Den som man trycker benen uppåt på, benen krampar oavsätt om jag har 27, 37 eller 17 kilo. Lårmusklerna låser sig så hur jag än tar i så släpper musklerna efter själv. Vet inte hur jag ska komma över detta "problem" riktigt. Idag provade jag att ha på 17 kilo och köra varannat ben och då gick det lite bättre eftersom ena benet får vila lite hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0