Pass 23 CHECK

Mitt gym är inte det bästa. Kom ju på att gymmet är stängt torsdag-måndag så jag fick ta mig ett pass nu ikväll. Så himla drygt att det har så dåliga öppettider. Men men jag kom iväg och annars skulle jag inte ha klarat mina två pass denna vecka. Imorgon kör vi S&Hs Tidsfajt så då går ju gymtiden till det.
 
Idag hade jag dålig koll på crossen så jag glömde klicka upp intervallen till 11 istället för 7 som den blir automatiskt. Som "straff" körde jag de sista 5 minutrarna på level 20, det är sjukt jobbigt. Blodsmak i munnen och darrande ben. Maskinerna gick bra. Cyklingen var riktigt jobbig, mina ben var nog tömda på energi.
 
 
Fick sällskap av Sara idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0