S&H Tidsfajt! del 2

Idag var dagen med stort D. Min tredje gymdag på raken. Var inte speciellt taggad kan jag säga men när vi väl står där så vill jag ju ändå göra ett bra resultat. Vi har ändrat lite i "vinsten" också. Vi kör på tiden som man förbättrar sig istället för tiden mot varandra. För vi tror att jag har det lite lättare för att jag har längre ben:P, kan det vara så? Jaja så nu kör vi på mellanskillnaden från förra gången alltså.
 
Mina tider idag (första gången):
Rodd: 4.10 (4,27)
Cykling: 7.51 (10,52) (första gången körde vi Random nu kör jag level 5 och Sara 4)
Bandet: 7.17 (8,04)
Plankan 22 sek (17 sek)
Slut summa: 18.56 (23.23)
Mellanskillnad 4 minuter och 10 sekunder

Sara hade 24.02 förra gången och 21.58 nu så hennes förbättring var 2 minuter och 4 sekunder!!

Jag vann alltså!! Vinsten denna gång är att välja ett valfritt grupp pass som vi ska göra tillsammans! Nästa Tidsfajt är 24 april!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har dom gruppträningar även på sjukhuset? Isf vilka finns det att välja mellan?

Svar: Nej det finns inga gruppträningar på sjukhuset!
Hanna

2013-03-27 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0