Stilla

Det känns som att denna vecka har varit hur lång som helst. Varför vet jag inte för jag längtar inte till någonting speciellt. Kanske är bara för att det har hänt mycket saker. Har nog aldrig sovit så mycket som den här veckan och ändå fortfarande varit trött. Jag har inte tränat eftersom jag är lite krasslig.
Jag har varit i stallet ikväll och gått en långpromenad med Visa. Hennes ben känns bra igen, hon såg inge halt ut, men jag är ju dålig på att se det också. Sen är det svårt att springa och trava och kolla samtidigt. Men hon är inte varm iaf. Annika sa att hon inte sett något. Så mös jag runt i stallet och kände mig lyckligt lottad att det här är mitt liv.
 
Det tråkiga är att Baltazar nu är halt istället. Vänster framtass. Han är inte jätte öm men han undviker att gå på den. Så vi får se hur det ser ut imorgon, han ska med mig på jobbet hela dagen. 
 
Nu sitter jag i soffan och har en köttfärsgratäng i ugnen som jag ska käka med lite coleslow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0