Tre dagar senare..

.. kommer jag på att det var torsdag för tre dagar sedan. Jag måste verkligen sätta ett alarm så jag kommer ihåg vägningarna. Men nu var det ju ganska ointressant eftersom jag hade kräkts dygnet innan. Men jag är verkligen taggad på att veta på onsdagkvällen så jag fattar inte hur jag kan glömma på morgonen.
 
Har en stark fundering på att ändra mina vägdagar till söndagar. Känns bättre på något vis.
 
Äter riktigt bra nu. Hann träna mina två gånger på gymmet i veckan så allt är som det ska. Har beslutat att jag kommer ha en Godis"dag" någon gång efter den 23 april. För om jag fuskar fram till dess så får jag ju 59 straffminuter på Crossen och det kommer aldrig mer att hända. Fattar inte att jag är så himla duktig på att hitta på bra straff till mig själv.
 
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sen ska jag uppdatera lite om vad som har hänt under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0