En onsdag i maj

Dagen började tidigt med stor rensning i garderoben och byte till sommarkläder. Så nu är iaf garderoben redo för sommaren. Ska rensa och städa här hemma de närmsta dagarna.
 
Idag mitt i röran fick jag för mig att ha Frunch. Johanna kom och sen slank Frida och Lina in och käka lite också. Så himla mysigt att äta ihop tycker jag. Trevligt.
 
Sen åkte vi en sväng(eller 3 timmar) till stallet och veterinären kom. Visa har troligtvis sträckt sig och det tar lång tid att få bort trist nog. Men huvudsaken hon blir bra! Hon fick någon spruta mot inflammation och medicin. Dansa fick inkarna bortklippta och två vargtänder urdragna. Lina tyckte det var lite obehagligt. Jag tyckte det gick bra idag, jag har blitt lite magstarkare och svimmade inte ens nästan. Frida tyckte att det var intressant och spännande.

Kommentarer
Postat av: sanna

vilket fint frukostbord!:)

Svar: Ja massa gott!
Hanna

2013-05-09 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0