Första passet för den nya(gamla)utmaningen

Jag fick för mig att jag hade lite för mycket tid över ikväll så jag bestämde mig för att prova att cykla till stallet. Det gick över förväntan. Jag kämpade men jag tycker att det är klurigt att ta i riktigt mycket på cykeln. Men men jag kom fram och tillbaka, ca 3.3 mil på ca 1.45.Vi cyklade från Johan så det blev lite längre än om vi startat hemma hos mig. Känner mig nöjd!
 
Kan inte säga att det var kul och jag ångrar min mening i det tidigare inlägget att jag ska cykla till och från stallet i vardagen. För det första så är vägen skiiittråkig och lite väl farlig, massa tung trafik och mycket bilar. Sen är jag ju rätt slut när jag kommer fram och jag ska ju ändå orka vara pigg i stallet också. Jaja vi får se, det skulle ha varit en helt annan sak om vägen dit varit lite på sidan av storvägen. But I did it OCH det förbrände 1100 kalorier!!!
Så detta var pass 41 av 183.. Lååångt kvar..

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad jag funderade hur fotot tagits innan jag läst texten. Haha

Svar: :)
Hanna

2013-05-01 @ 22:29:00
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0