Inte direkt trött

Jag är fan aldrig trött då jag borde vara det. Nu sitter jag i soffan och ska snart hoppa in i duschen eftersom jag nyss varit ute och cyklat. Stannade till hemma hos Carina en sväng på vägen hem, så mysigt! Övertygade henne om att hon ska med ut på fredag också. Kul!! Många av mina finaste vänner kommer hem och ska med!
 
Jag kände mig irriterad idag, på en fjant grej och det var så himla skönt. Jag har liksom stängt av det lite och nu är det påslaget men under kontroll. Det tror jag på. Jag känner mig mer levande och oberäknelig än på länge. Det är okej. Det gör mig lite lyckligare i smyg. 
 
Imorgon bitti kommer målarna så då läre jag upp och helst inte se helt skrumpen ut. Jag hoppas verkligen de är klara snart nu. Är så jävla less på detta springande.
 
Tidigare ikväll var jag ute och cyklade med hundarna. De är helt underbara. Lee hoppade i sjön som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad var du irriterad på?

Svar: En puckad tjej på K&S var en sekund från att skriva någonting snäsigt och irriterat tillbaka :P
Hanna

2013-05-20 @ 09:21:33
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0