Rastlös

Och jag gillar att jag tar mig för saker istället för att vara irriterad på känslan som kryper i kroppen. Inatt har jag sovit jätteskönt, vaknade inte ens av att klockan ringde imorse. Tänkte ju gå upp så att jag var vaken när målarna kom. Men de har fortfarande inte dykt upp. Vänta är inte det roligaste jag vet direkt. Så nu går jag ut med hundarna och sen blir det en sväng på gymmet. Hoppas de är klara då jag kommer tillbaka så att jag då kan sitta hemma och vakta Katten i 2 timmar tills det torkat. Resten av dagen spenderas i stallet!
 
Idag får jag tillbaka kameran som varit på resa i Paris så då blir det lite färre Instagrambilder. 
Visa och Lukas kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0