Tråkig onsdag

Det finns nog ingen annan gång jag är mer peppad att träna än då jag är sjuk. Idag orkar jag dock ingenting. Gick en sväng till Johanna och låg på en filt i solen en stund. Men det blev för varmt och ljust så jag gick hem igen och nu blir jag snart galen. Om jag inte skulle på Intro imorgon så skulle jag nog utmana mig själv lite, men nu är det inte värt att missa mer.
 
Kollar på resor och hittar ingen lika billig och bra som jag hittat alla andra år. Mallorca är vår första prio. Gärna samma hotell med all den goda maten. I år blir vi ju väldigt många som åker och det innebär att det är svårt att hitta så pass många bäddar och flygstolar som är lediga. Men vi ger inte upp. Någon resa blir det, frågan är bara vart och när.
 
Vart reser ni och varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0