Blåsigt

 
Idag har det vart världens bästa väder, halvt storm. Jag älskar verkligen när det blåser. Energin pumpas in och jag kan inte låta bli att le. Har därför hunnit mycket idag. Julat i lägenheten så nu har jag julstakar, stjärnor och juliga gardiner i fönstren. Handlat paketinslagningsgrejer och några julklappar. Jag spårar lätt ur när jag väl kommer in i shopping modeet så idag blev det fyra olika doftande pumptvålar istället för en och TIO ljus istället för de fyra jag skulle köpa till adventsljusstaken. Köpte även 6 tändsticksaskar trots att jag har minst 20 här hemma. Ja så kan det gå.

Under dagen har jag även vart till stallet och mockat som vanligt. Sen har jag hälsat på hos syrran och barnen när jag var dit med lite grejer. Hälsat på mormor och morfar. Umgåtts med pappa flera timmar och en stund med mamma när hon kom hem. Nu ska jag hoppa i säng trots all energi jag känner att jag har. Sov uruselt natten som var, fattar inte varför jag inte kan sova förrän klockan är typ 7 på morgonen. Det bästa är att gå upp och vara uppe mellan 4-5 och till 8-9 och sen sova några timmar på dagen. Blir bara frustrerad och irriterad när jag inte kan sova. Tror att detta kommer att bli mycket värre nu igen när jag inte kan träna som jag gjort ett tag för då fungerar kroppen och sömnen mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0