Celsius

Jag har bestämt mig för att ta en Celsius paus. Får låta det vara lite tuffare ett tag helt enkelt. Jag älskar mina Celsius. Jag behöver dock dricka dom minst 20 minuter innan träning och sen måste jag ta ut mig mycket för att pirret ska lämna kroppen. Det funkar nästan jämt men som häromdagen när jag körde intervall så fick jag håll för att jag druckit den för snabbt och för kort innan. Grejen är den att jag gjort det flera gånger och det ger ju motsatt effekt för jag kan ju inte springa fortare då utan måste sakta ner och andas bort det onda. Sen påminde Per i stallet mig om att den innehåller massa skit. Fast jag tänker att det där är min enda last så då får det vara så, men det var enklare att tänka så när jag drack 1 per vecka, nu kan det bli uppåt 5 per vecka och det är kanske inte så sunt.
 
Den största orsaken till min paus är ändock den ekonomiska delen. Jag behöver helt enkelt pengarna till annat just nu. Så jag får dricka upp de Celsius jag har hemma i gömmorna, tror det är två. Ikväll är det ett tufft intervallpass som jag tänkte köra med Lina och Bronzac i mörkret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0