Dubbelpass

För mig är det nästintill ofattbart att jag just har genomfört ett dubbelpass. Två tuffa pass efter varandra för första gången i mitt liv. Tänkte när andra passet började att det här kommer inte att gå mina ben skakade och krampade typ. Jag tänkte först att man kunde ta det lite lugnare på första passet för att orka det andra men det går inte. Det första var Cirkelgym och då är det stationer och jobba 45 sekunder och sen vila och sen 45 sek igen och sen byte av station. Jag vet inte hur man ska kunna fuska i det. Det är en genomkörande av hela kroppen. Andra passet var Mixpasset med Amanda och det var hårt, aldrig vart på ett så tufft pass faktiskt. Inte så passande men men. Hon körde i ett i 45 minuter, ingen vila bara byte av övningar och jobbiga sådanna. Nä shiiiit vad jag är nöjd med mig själv ikväll!!
 
Jag anar att jag kommer att ha en djävulsk träningsvärk de kommande dagarna. Jag körde båda passen tillsammans med Malin och det var tur för annars kanske jag hade smitit hem.. Eller nä det skulle jag inte.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror ja fuskade ändå igår... Har inte alls sån sjuuuk träningsvärk som ja trodde skulle få, bara lite lagom.. :)

Svar: Jaså, inte jag, min kropp värker!
Hanna

2013-11-15 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0