Underlig dag

Vaknade före 6 imorse och la mig då i soffan och kollade ikapp program via datorn. Slappt kan man tycka men jag hade föredragit att sova. Det sjuka var att jag fick flera telefonsamtal denna morgon. Ett roligt, två onödiga och ett väldigt tråkigt som la som en dimma över hela dagen. När det var slut på program så började jag slå in julklappar. Så himla mysigt att julen snart är här. Sen gick jag och Baltazar ut för första gången idag, vi gick en ny runda och stannade till i en skog och andades. Ibland känner jag bara att jag behöver andas ren frisk luft.
Så käkade jag Smoothie med blåbär innan vi åkte mot stallet. När jag kom hem tog jag ett långt hett bad och fick sen för mig att äntligen ta tag i att måla spegeln i hallen. Så sagt och gjort nu luktar hela min lägenhet färg så att mina ögon svider. Men jag tror spegeln blev bra trots att jag inte tejpade och allt sånt man ska göra. Jag sprayade och la några brev längs kanten haha.. Herregud vad jag är opysslig. Men jag tog mig i alla fall även för att spika upp speglarna i hallen så så fort den stora torkat ska den upp på kroken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0