What a day

Dagen har varit lite smått fullbokad och det är väl alldeles härligt! Började dagen med att Maries och min promenad blev inställd. Så tråkigt men så kan det vara, hon hade inte fått sova så många timmar och då är det onödigt. Istället gick jag här hemma och funderade på om jag skulle gå själv eller om jag skulle ladda för passet ikväll, jag klarar målet om jag kör ett pass om dagen typ. Så jag bestämde mig för att åka och hälsa på E och så gick jag en promenad med Baltazar medans de andra red. Riktigt roligt att se framstegen!
 
Sen hämtade jag upp Johanna och tog en möbeltur. Visade soffan jag troligtvis ska köpa, hon gillade den. Sen köpte jag en tv bänk i vitt. Gillar den skarpt! Sen köpte jag en sallad och åkte hem och käka den och slängde in första tvätten innan vi åkte till Erikshjälpen. Tänkte kolla efter något fint bord till köket men de hade absolut ingenting. Så lämnade jag av Johanna och fixade tvätten och dog en kvart i soffan. Fick reda på att Emma blitt sjuk så jag bokade in mig helt ensam på ett kettlebells pass till klockan 19. Hämtade tvätten blöt och åkte till stallet och mocka, släppte in och matade. Pussade lite på dom också såklart!
 
Åkte och hämtade upp(konkade och slet som ett djur, fick ta ur hundburen och fälla säten och jävlas innan jag fick in det i bilen) ett superfint skrivbord som jag köpt begagnat. Så himla fint! Är galet nöjd med det! Det är vitt med lite skiftningar i rosa så det passar utmärkt i mitt sovrum. När jag ändå var i krokarna svängde jag in till Marie och mös en stund och taggade för Kettlebells passet som sedan följde. Jag gick helt själv. Är väldigt stolt över att jag gjorde det. Väl hemma konkade jag in skrivbordet och gick en sväng med Baltazar. De senaste tre timmarna har jag pratat i telefon, monterat tvbänk och flyttat runt saker som ska finna sin plats i mitt hem. Gått ut med allt skräp samtidigt som jag gick kvälls(eller natt?!) rundan med Ballen. 
 
En snikepik på skrivbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0