Fegis

Shit vilken fegis jag var i ridningen idag. Jag var fruktansvärt orättvis mot Winston som skötte sig väldigt bra. Jag har tappat lite den där tryggheten jag kände på honom tidigare och den vill jag ha tillbaka. Det som var bra efter dagens ridning på stubbåkern är att jag red och travade tills jag kände att det gick bra. Han drar iväg ibland och det gillar jag inte. MEN han tvärnitade inget och bockade inget haha.. Man får vara nöjd för det "lilla"(STORA)!
 
Han är precis så som jag vill ha en häst egentligen så jag behöver bara komma över det här nu. Idag var första steget på den vägen. Jag är en fegis men även väldigt modig och envis haha..
 






 
Lina frågade i stallet om hon fick rida lite och det fick hon såklart! Hon ser ut som en liten plutt på honom i verkligheten men eftersom hon rider så bra så går han ändå mycket bättre för henne än för mig. Så himla roligt att få se hur han ser ut från sidan och vad han kan.
Två av mina finaste!

Kommentarer
Postat av: Em

Gud, va fin han är!

2013-10-12 @ 00:54:14
URL: http://soderomsjons.blogg.viivilla.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0