Fina fredag

Har rensat bland lådor och påsar hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Sofia och Vincent har varit här och hjälpt mig. Att ha en bebis i flyttkaos är ganska skönt då det blir lite härliga bus och lek pauser automatiskt. Har burit upp 9 vändor till vinden så nu är det lite mer golvyta här i lyan. Har även knäppt kort på allt som ska säljas. Vill få upp gardiner och lägga ut mattor så det blir lite mysfaktor. Det känns bra här hemma nu. Även om jag tänkte att jag bodde vid sjön idag när jag åkte hem från stallet. Saknar min dusch och mina grannar.
 
Vid fem åkte jag till Lillstallet och mockade, matade och tog in hästarna strax innan Lina hämtade upp mig. Jag var hästvakt till Tage idag. Lina blir alltid meddragen när jag är hästvakt för det är henne jag måste/vill rida tillsammans med. Vi red enligt Lina en lugn runda men enligt mig en ganska travig runda. Jag och Winston travar ju inte så mycket alls. Det gick iaf kanon bra. Blev lite nervös när vi red iväg för det var så himlans mörkt. Tänkte att vi skulle skritta en sväng som vi gjorde för ett år sen :P. Men vi travade kanske halva vägen. Jag tycker det känns helt sjukt att sitta och rida sådär på Tage med Lina och Bronzac. Overkligt att jag får möjlighet till det liksom. Jag är väldigt tacksam för att Lina har kämpat med mig under detta år. Jag har inte velat gjort typ någonting men ändå allt fast inte vågat. Hon har liksom ökat på svårigheterna under tiden och aldrig verkligen aldrig fått mig att känna mig dålig.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och tagga för en riktigt rolig och bra dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi travade max 1/3 ;)

Svar: Ojdå jag som tyckte vi travade mest hela tiin..
Hanna

2013-10-25 @ 22:44:49
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0