Fullspäckad dag

När jag är orolig eller nervös så är det bästa att hålla mig sysselsatt. Så idag har jag bokat in dejter med de bästa i livet som ger mig lugn, trygghet och energi. Vi kickstartar dagen med en promenad runt Ren med Marie och Baltazar. Gillar att ha aktiverat Baltazar innan jag gör något för mig själv. Halv elva plockar jag upp Sanna och Johanna och åker mot stallet för en ridtur. Fokuset ligger på att galoppera tills jag känner mig nöjd. Johanna får cykla med oss för hon vågar inte rida. Får försöka få upp henne på Winston nån meter iaf, hoppas han sköter sig så att hon vågar!
Sen blir det hem och packa ner alla kläder och småsaker som är kvar i lägenheten för klockan fyra kommer la familja och hjälper mig flytta allt. Så sen är jag flyttad.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååå spännande!!! Måste försöka få tid att komma upp och hälsa på snart :)))

Svar: Ja kooom!
Hanna

2013-10-24 @ 15:12:52
Postat av: MalinKalin

Hihi hoppas du får upp din kompis på hästryggen :P

Svar: Jag lyckades!
Hanna

2013-10-24 @ 21:49:14
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0