Fullt upp idag

God morgon! Idag har jag planerat in alla saker som jag egentligen skulle kunna hoppa över att göra men som jag ändå behöver göra. Så jag och Baltazar styr strax bilen mot stallet för lite mockning, Winston vilar. Efter det står ett gympass på agendan, jag ska köra utmaningen jag la ut här häromdagen. Sen har jag tvätttid klockan 13, tänkte då hinna packa ihop alla kläder jag inte kommer använda förrän efter jag flyttat. Kanske göra i ordning lite i förrådet så det blir lättare att flytta. Ska även plocka ner lite i köket och duscha. Vid fyra tänker jag åka mot Växbo och planen där är att borsta ur Baltazar rejält och sen har jag massage tid.
Såhär vill jag se ut igen..

Det var min dag. Vad kommer du att göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0