Kvällsprommis med prinsen

Ikväll hakade vi på Lina och Dansa till Stubbåkern. Winston har dock lite vilodag så vi promenerade en kort sväng men jag njuter varje minut jag har honom i min närhet! Han var så himla duktig när de red omkring han bara stod helt stilla och väntade. Om jag gick följde han troget efter. Jag får typ nypa mig i armen varje gång jag tänker på stallet. Igår gjorde jag till och med ett glädjeskutt, jag tror aldrig jag gjort det i hela mitt liv. Linus frågade om det var kul att ha häst!! Haha.. jag tror att jag utstrålar lycka!
 
Men ändå ligger oron där i bakrunden hela tiden, kommer jag ha all tid, kommer han må bra, kommer jag fixa detta, kommer jag ha tillräckligt med kunskap, är jag värd det här???
 
Han utstrålar trygghet!

Kommentarer
Postat av: lina

Tiden tar man sig. Du är omringad av människor med kunskap så det är heller inget problem och att han kommer må bra finns det inget tvivel om att du ser till. Sen kan alltid skador uppstå ändå, men det tar man därifrån :)

Svar: Tur att jag har dig som har svar på allt :D
Hanna

2013-10-03 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0