MAT

Jag har inte varit så duktig på att laga och fixa med bra varierad kost ett tag. Kanske ska jag bli bättre nu när jag har ett riktigt kök och lite ordning igen. Är inne på mycket ägg och väldigt basic kost nu igen. Jag spårar ur mycket lättare om jag är ostrikt. Och ostrikt är ju värdelöst att vara när man som mig ska gå ner i vikt. Men nu vet jag iaf hur jag ska äta när jag ska stå stilla i vikten.
 
Fattar inte hur min hjärna är funtad. Men jag mår som allra bäst då jag är super duper strikt. Så det blir det ett tag framöver igen. Jag gör ingen omstart jag striktar mer upp det igen bara. Inte för mycket bär eller mackor. Jag fastnar lätt i det enkla. Måste engagera mig lite mer för att få bättre resultat känner jag.
 
Om jag har några kostintresserade läsare kvar så får ni gärna tipsa mig om bra goda recept! 

Lax med skagenröra - enkelt, gott och fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0