Ny adress

Jag sitter i min nya lägenhet och kan inte riktigt komma ihåg adressen. Tänk att jag inte vet vart jag bor. Mina känslor har svallat idag. Jag tycker att det är så himla otroligt jobbigt att flytta. Så nu hoppas jag att jag kommer att trivas här så jag kan bo här länge. Min fina familj har flyttat alla saker. Jag har hållt mig lite undan för att spara på handleden. Lina har varit här med mig ikväll och bott in lägenheten lite. Hennes energi behövdes.
 
Nu ska jag sortera och placera alla de 711 påsarna och kartongerna som står överallt. Men det gör jag imorgon. Nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis kunna somna direkt. Känner mig mör i både huvud och knopp.
Mitt sovrumsfönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0