Tidig kväller

 
Jag tänker faktiskt hoppa i säng nu. Kom hem för en stund sedan och känner mig lite krasslig och väldigt trött. Så jag ska ladda med massa sömn inför en späckad dag med Lina imorgon. 
 
Idag var Winston helt cool att rida. Vi skrittade till Kyrkan och travade fram och tillbaka några gånger. Jag nöjde mig när jag travade på i lite fart. Lina gick med Dansa och var ett bra sällskap. Jag funderar allvarligt på att bara göra allt jag inte vågar nästa gång jag rider bara för att se hur dåligt det kan gå. Hatar att känna mig begränsad på grund av rädsla. Blir så arg på mig själv. Men jag får helt enkelt bygga upp det här igen.
 

Kommentarer
Postat av: Bitta

Det där kortet hade du gärna fått lägga på FB, det var mycket bättre! :)

2013-10-12 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0