Bolle

Jag skickade ett sms till Lina på förmiddagen och frågade om hon ville hänga med upp på Bolle en vända. Hon svarade ja! Så jag plockade upp henne och Sune och så stod vi där neranför backen 30 minuter senare. Jag kände redan efter 1/3 av backen att jag inte alls var i form. Förkylningen ligger och gror under ytan och kommer fram så fort jag anstränger mig. Skit tråkigt.
 
Vi kom nästan upp till kroken innan Lina vrålar rätt ut och börjar hoppa runt. En huggorm. Baltazar sprang rakt mot den och hoppade över den. Vi eller Lina tyckte att vi ändå borde gå upp så vi gjorde det. Det var jobbigt idag. Mina väder spänner oroveckande efter ridningen och ja jag är helt enkelt inte på topp. Men vi nådde toppen på berget och gick ner och ormen hade försvunnit. Det tog 23 minuter idag inte riktigt okej men jag fick upp bra puls och det kändes i benen så jag känner mig ganska nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0