Konstigt

Hela dagen idag har gått väldigt bra med tanke på omständigheterna men ikväll kraschade jag totalt. Är så himla ledsen och tårarna slutar aldrig rinna. Fruktansvärt jobbigt. Baltazar går och puffar på mig hela tiden och Katten ligger nära nära. Vilken nedrans tur att jag har mina fina kompanjoner.
 
Jag vill vara ledsen. Visa har varit en så himla stor del av mitt liv det senaste 1.5 året så det vore konstigt om jag inte var ledsen. Men såhär ledsen. Jag hoppas att hon nu är smärtfri och leker runt pigg och glad på fina gröna ängar!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Förstår att du är ledsen. Skickar en varm kram till dig.

Svar: Tack :)
Hanna

2013-09-24 @ 02:15:38
Postat av: Anna Andersson

Kram, värsta jobbiga med djuren...

2013-09-24 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0