Poppis?!

Idag har min telefon ringt och plingat konstant. Till och med Annika som äger stallet kommenterade att den plingade hela tiden. Vissa dagar är såhär och jag känner bara för att råka tappa den i backen så den går sönder. Oftast lägger jag telefonen i bilen eller knäpper av den när den är såhär. Men idag var det flera mycket intressanta saker som hände via telefonen så då vill jag ju inte lägga bort den. Men visst är det skönt att ha mobilfria tillfällen under dagen? Jag älskar att komma till stallet och ha telefonen i bilen och bara strosa till hagen eller sitta i stallet och bara vara. Jag gör det ibland på gymmet också, orkar ju sällan svara när jag tränar ändå. 
 
För övrigt behöver jag en ny telefon. Igen. Denna låser sina knappar när jag vill skriva sms typ 2 gånger av 3. Ganska irriterande så nu skickar jag ljudfiler med mina svar haha.. Ganska roligt kan jag tycka. Tycker att någon borde haka på min nya grej men ingen svarar med en ljudfil.
 
Har ni sett den bästa reklamen ever?!?..
Detta kommer vara jag på dressyrbanan i framtiden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0