Släkten 2013-08-31

Hade dejt med släkten igår, halva dagen och halva natten. Jag fixade med maten som vanligt. Det är så roligt. Jag vill göra det varje vecka. Jag gjorde färsk laxfilé, kyckling filé med örtkryddor och basilika olja och massor med potatisgratäng. Mamma hade fixat allting annat som kärlknölar, sallad, bröd, ostar, såser mm. Himla roligt med mat och människor tycker jag.
 
Vi lekte lekar, gick tipsrunda, sjöng allsång, hade musikquiz, åt mat, åt efterrätt(mamma hade gjort knäckäppelpajen), pratade gamla minnen, kramades och hade det bra.












 

Kommentarer
Postat av: Nina

Så kul det ser ut, härligt att ni träffas sådär. Det gör inte min släkt..känner knappt hälften av dom faktiskt.

Svar: Ja det var mysigt. Vi träffas ju mest hela tiden. Olika släkter hela tiden. Mammas på mormors sida och nu var det ju mammas på morfars sida. Och sen pappas sida också. Det verkar mest vara vi som håller på med sånt här haha.. Vi är familjekära!
Hanna

2013-09-01 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0