Dagens

Har haft en riktigt bra dag med stallsysslor, shopping, middag ute och en lång härlig dusch. Började dagen på Bollnäs ridskola för att kolla på en person jag känner som skulle rida lektion. Förändringen sedan sist jag var med är gigantisk, så himla roligt! efter det blev det stallet men ingen ridtur som jag hade tänkt på grund av att hästarna var längst ner i hagen och det lät väldigt mycket(de sprängde och dundrade ovanligt mycket) bortifrån E dit jag hade tänkt att rida. Sköt därför upp ridningen till imorgon. Mina axlar är lite ömma idag sedan söndagens rejäla ridpass också så det var nog bra att skjuta upp ridningen lite med tanke på att vi ska galoppträna. Lyssnade på "Värvet", avsnittet med PETTER idag, riktigt bra! Har snart lyssnat igenom alla program eller iaf dom jag finner någorlunda intressant, iår är det mest program med för mig okända människor vilket är lite tråkigt kan jag tycka. Vilka poddar lyssnar du på?
 
Efter det hem och duschade länge tills jag var helt knallröd, sen kollade jag på två avsnitt Criminal Minds medans jag kikade över jobb och så på datorn. Det är en lite down period på jobb igen, hittar ingenting intressant. Efter det tog jag bilen till stan och gick runt och tittade och provade allt möjligt. Hittade två par skor jag skulle vilja ha, ett par kängor och ett par ballerina men min budget säger stopp för det just nu. Sen hittade jag tre stickade saker som jag dock köpte, men dom var billigare än skorna.
 
Var riktigt hungrig redan då jag kom ner till stan så då åkte vi till Picasso och åt middag. Jag valde LCHF pizza med champinjoner, sparris och lite lök med beasås. Åt cirka en tredjedel, så himla mäktig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0