Utvilad

Sitter i soffan och gör lite datapyssel. Idag vaknade jag helt utvilad efter att ha sovit en hel natt. De senaste nätterna har varit lite jobbiga på grund av värk i handen och att knät knorrat en hel del. Men nu är det som sagt över och det känns skönt. Just nu lever jag på att ju mer jag använder dom desto bättre måste dom bli i framtiden och just nu mår jag bra i övrigt och då orkar jag ha ont. Jag blir dock väldigt trött av värken som vanligt.
 
Idag ska jag rensa den här datorn som jag skriver på för den kommer att lägga av vilken sekund som helst. Ska ge min nya dator en chans igen och hoppas att jag förstår den lite mera nu. Annars så är dagen ganska oplanerad. Det innebär att jag lätt blir lite lat och tar en lite för mycket tid att slappa.
 
Ikväll ska jag till stallet med Lina och Frida, har inte riktigt bestämt vad (eller om) Winston ska göra något. Dansa ska tömköras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0