24fitcamp

Jag känner mig väldigt nöjd med mitt beslut att joina Fitcampen. Det hålls alltså av frivilliga personer som själva har gått igenom en förändring med kost och motion. Man fick välja sin coach och jag valde med huvudet inte med hjärtat. Det fanns en trevlig tjej med bra energi och inte så krävande som jag lätt skulle valt, eller alltså jag valde henne direkt. Men sen sörreni så tänkte jag om, jag tänkte att om jag gör som jag alltid har gjort så kommer jag få de resultat jag alltid har fått. Så jag bytte till en hysterisk skrikande hurtbulle som jag aldrig skulle ha valt om jag "fick välja" haha. Ja så nu ska jag verkligen ge mig själv en chans att hitta något nytt.

Vi fick göra en kroppsscanning som visar vikt, bmi, % muskler, % fett och sånt. Vi fick dock inga resultat för dom får vi om fyra veckor då vi kan jämföra med våra resultat då. Sen gjorde vi ett fystest som innehöll 3 "grenar". Tyckte att jag gjorde mitt bästa på alla tre och jag är sjukt stolt över 60 benböj på 2 minuter!
 
Mina reslutat
Idioten 20 sträckor (på 2 minuter)
Benböj 60 stycken (på två minuter)
Armhävningar 7 stycken (på knä innan man behöver pausa)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Va spännande!!!! 😊👍

Svar: Ja verkligen!
Hanna

2014-08-20 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0