Du är min IDOL

De orden fick min fina häst höra av Linas urgulliga farmor igår. Jag och Winston tog en övningsrunda runt i Kilafors inför lördag då vi ska vara med på barnridningen på Bonden i byn?!. På hemvägen red vi förbi hennes hus så jag hoppade av och knackade på fönstret. Hon kom ut en liten stund senare då vi hade kommit till nästa granne som ville prata. Vi vände såklart och Winston fick väldigt mycket bröd och blev överlycklig.
 
 
Ridturen gick riktigt bra. Winston var spänd och lite nervig men höll sig inom vad jag anser är okej. Det tog dock 1.5 timme med alla stop och eftersom vi nästan bara skrittade. Sista biten började det ösregna så väl hemma var vi genomblöta men glada och nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0