lucky me

Ååå jag har hjälpt till på några bekantas bröllop ikväll och jag älskar det! Tänk att få göra detta jämt. Jag har fått så många fina kommentarer om hur duktig, glad, snygg, trevlig och bra jag är! Ikväll sög jag i mig allt med hull och hår! Jag behövde få känna mig bara perfekt för en stund och det gjorde jag ikväll!


Min syster gjorde ett hästjobb ikväll. Hon är bara bäst! Hon är verkligen en arbetsmyra så henne ska jag anställa när jag startar eget.

Nu ligger jag här hemma på sängen och pussas med min favorit hund. Jag kunde inte låta bli att hämta honom nyss när jag åkte från bröllopet. Imorgon, på måndag och på tisdag ska vi ha sovmorgonar så jag känner att det inte gör något att klockan är halv fyra.

Jag är verkligen så himla glad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0